Personalista

Rekvalifikujte se na práci v oblasti lidských zdrojů!

Naučíme vás ovládat teoretické i administrativní personální dovednosti tak, abyste mohli zahájit samostatnou činnost personalisty. Budete zvládat vedení personální agendy, pracovní smlouvy, zpracování podkladů pro výpočty mezd, zaměstnávání cizích státních příslušníků, zaměstnávání osob se změněnou pracovní schopností, ale i další nezbytné dovednosti kvalifikovaného personalisty týkající se komunikačních a organizačních dovedností.


PŘIHLÁŠKA REKVALIFIKAČNÍ KURZ

 

PŘIHLÁŠKA VZDĚLÁVACÍ KURZ

 

Přihlášku zašlete na oi@oapraha.cz nebo naši poštovní adresu.

Co se dále naučíte?

Budete umět připravit a následně zpracovat personální plánování pro výběr pracovníků, jejich získávání a výběr. Probereme i způsoby hodnocení stávajících pracovníků vhodně zvolenými metodami. Naučíte se pracovníky odměňovat i zpracovávat systém podnikového vzdělávání. Připravíte se na spolupráci s dalšími vedoucími složkami firmy, na zaškolení a organizaci rozmisťování pracovníků (restrikce či replacement) v rámci firmy. Seznámíte se i s právními předpisy vztahujícími se k personální problematice. Budete proškoleni v BOZP.

Osnovy rekvalifikačního kurzu jsou v souladu s osnovami Národní kvalifikační soustavy

Kurz lze absolvovat jako rekvalifikační (vstupní požadavek dokončené min. středoškolské vzdělání (nutno doložit) a základní znalost PC), zakončení kvalifikačními zkouškami, výstupní doklady osvědčení o absolvování rekvalifikačního kurzu a platné kvalifikační osvědčení o složení závěrečných zkoušek, dokládající získání kvalifikace) nebo jako vzdělávací kurz/školení (v tomto případě je možnost přizpůsobení obsahu kurzu dle potřeb posluchače, bez povinnosti složení kvalifikačních zkoušek).

Základní osnovy kurzu/školení

1.            Proškolení BOZP

 

2.            Orientace v pracovně právní a další příslušné legislativě

2.1.        Orientace v základních ustanoveních zákoníku práce a občanského zákoníku v oblasti personalistiky

2.2.        Orientace v základních ustanoveních obchodního zákoníku ve vztahu k personální práci

2.3.        Orientace v předpisech upravujících mzdy a platy

2.4.        Druhy pracovněprávních vztahů a vztah k odvodům zdravotního a sociálního pojištění

2.5.        Obsah personálního managementu – uplatnění ve firmě, úkoly a poslání

2.6.        Pravomoci a odpovědnosti statutárních orgánů a vedoucích zaměstnanců firmy (představenstvo, dozorčí rada apod. – dle typu firmy) v pracovněprávní oblasti

 

3.            Využívání prostředků výpočetní techniky

3.1.        Orientace v prostředí operačního systému

3.2.        Koncipace dokumentů v textovém editoru

3.3.        Navrhování tabulek a vytváření grafů v tabulkovém procesoru

3.4.        Vytváření počítačové prezentace

3.5.        Vyhledávání informací na internetu

3.6.        Komunikace pomocí elektronické pošty

 

4.            Tvorba a spravování dokumentů v administrativně personální činnosti

4.1.        Pravidla tvorby písemných dokumentů podle platné normy

4.2.        Způsob zajišťování administrativy pomocí výpočetní techniky

4.3.        Systémy ukládání dokumentů, včetně základních pravidel skartace

4.4.        Způsoby vedení osobních spisů a popisů pracovních míst

4.5.        Pravidla tvorby a uplatňování vnitřních firemních dokumentů a předpisů

 

5.            Vedení agendy povinných lékařských prohlídek, BOZP a PO ve firmě

5.1.        Základní legislativa v oblasti BOZP a PO

5.2.        Základní pravidla pro školení zaměstnanců v oblasti BOZP a PO

5.3.        Povinnosti organizace v oblasti lékařských prohlídek zaměstnanců

 

6.            Organizování vzdělávání zaměstnanců

6.1.        Základní přístupy k provádění a zajišťování normativního vzdělávání zaměstnanců, včetně zajišťování školení

6.2.        Profese vyžadující pravidelné přezkušování nebo školení

6.3.        Možnosti a formy dalšího vzdělávání zaměstnanců ve firmě

 

7.            Zajišťování náborových činností

7.1.        Orientace ve školské soustavě, vzdělávacích úrovních, oborech vzdělání

7.2.        Možné způsoby plánování lidských zdrojů, náboru a výběru zaměstnanců ve firmě

7.3.        Národní systém kvalifikací

 

8.            Tvorba a používání systémů hodnocení a odměňování zaměstnanců

8.1.        Orientace v hodnoticích a motivačních systémech zaměstnanců

8.2.        Možnosti kariérového růstu zaměstnanců ve firmě

8.3.        Základní principy mzdového systému v organizaci

 

9.            Organizování kolektivního vyjednávání

9.1.        Základní povinnosti organizace v případě, že ve firmě existuje odborová organizace

9.2.        Základní povinnosti firmy vůči zaměstnancům v případě, že firma je bez odborové organizace

9.3.        Základní pravidla pro tvorbu kolektivní smlouvy

 

Termín                              Pozn.
5.9. - 7.11.201617.00 - 19.15./20.45 (7.11.KZ)pondělí, středa,čtvrtek 
23.8. - 26.9.20169.00 - 12.00/15.00 (26.9. KZ)pondělí až pátek 
3.10. - 7.11.20169.00 - 12.00/15.00 (7.11. KZ)pondělí až pátek 
 3.9. - 7.11.20169.00 - 12.00/15.00 (7.11. KZ)sobota, neděle 

Cena kurzu: 11.960,-Kč/osoba (cena je bez kvalifikačních zkoušek).

Cena kvalifikační zkoušky pro absolventa kurzu: 2.500,-Kč/osoba

Možnost domluvy termínů pro potřeby Úřadu práce, firemních a individuálních kurzů na tel.: 732 187 284, 251 562 286, e-mail: oi@oapraha.cz

Termín kvalifikační zkoušky: 

 

Další rekvalifikační kurzy

Přihlášení do kurzu

+420
pro odpověď používejte háčky a čárky!

Chcete studovat? 

Kontaktujte nás!

napište výsledné číslo!

2014 - 2015 © Copyright OA Praha. Všechna práva vyhrazena

Aira GROUP s.r.o.